VAD FAN SVERIGE?

*stänga av capslock som vart på.. länge*

erkänn att ni förväntar er att jag kommer skriva värsta långa, besvikna texten.
jaha, tänk om. ni har jävligt fel.

det är inte landslagets fel. verkligen inte.
DET ÄR DERAS JÄVLA FÖRBUNDSKAPTENS FEL!


[fast innerst inne vet jag att det bara var så att rysslan var bättre, hade mer tur, [MER ANABOLA I KROPPEN JSJVBSBJJBFSNGVJGGNSKGNNG] och helt enkelt gjorde bättre ifrån sig]

om ni ursäktar ska jag sakta dö.
sakta sakta sakta, ska jag sen leva igen och låtsas att det här fiaskot aldrig inträffade.
hejdå. sov gott, dröm inte om fiaskot.
dröm om henrik larsson på pizza [UTAN FRU OCH BARN]
PUSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0