fanny elisa hautamäki persson




Fullständigt namn:
Fanny, resten skrev jag liksom överstående. så ja. persson med. hehe
Din ålder: 14 fyllde jag i april [19940412]
Födelsedag: 12 april
Bor: småland
Syskon: 2 "hel" syskon och en halvsyster. ibland önskar man att man vore utan.
Hårfärg: En slingad brun hårfärg typ, lite urtvättad mjaoo.
Ögonfärg: ljusblåa.
Skostolek: 36-37. 36 på foppatofflor. [som alla hatar :o]
Längd: 157. men det är lagom. tror jag. hehe
Läser: mja, önskar att jag gjorde det lite oftare, men det e typ svårt att hitta böcker man gillar.
Framtidsobjekt: åhåhåh, helt klart vill jag bli doktor :))
Har du en bästa vän: ja, det kan man säga. det är lite schiftat det där.
Har du en flickvän/pojkvän: näe, och inte ens något på G. tråkigt.
Var shoppar du helst: lite överallt, har väll ingen favorit. jo typ HM billigt å bra, höhöhhö
Har du tatueringar? näe, men jag vill nog skaffa när jag blir äldre.
Favoritfärg: Blå, helt klart. alla nyanser.
Favoritmat: det mesta, fasten jag skulle behöva "cut some crap"
Favoritämne i skolan: hum, språk är aldrig fel.
Sport: hehe att kolla på TV:n är det väll som alla listat ut fotboll, mehehe :*
Fras, ord, mening/uttryck: oj.. "henrik larsson va snyggare förut" har använt den flitit denna vecka :')
Tar du droger: Nej.
Vad lyssnar du på just nu: Radioehad & placebo & ja. inte TH så mycket mer
Hur många msn-kontakter har du: jag vet faktiskt inte riktigt.
Pizza eller choklad: berors på vad man är sugen på, blir dock trött på både och efter ett tag.
Guld eller silver: på smycken är det sivler, men i tävlingsamanhang: GULLDDD!
Är du kär just nu: näe, eller jag är ytligt kär. i många typ, fantasikär kanske det heter.
Hur tidigt går du upp: jätte olika, det är sjukt så olika det är.
Vilka hatar du: jag brukar få "hat" impulser, men dem varar inte speciellt länge..
Vilka bryr du dig om: jag bryr mig om.. låt oss säga dem som inte gör något ont.
Vem/Vilka tycker om dig mest: mina föräldrar och vänner tror jag. det känns skönt. [hahaha?]
Vad har du på dig just nu: svarta leggins, en stor go munkjacka :))
Vad ska du göra ikväll: kolla på fotbollsmatch med mamma, ändrade planer :))
Är du seriös: det berors på tillfället och med vem helt klart.
Vilken tjej gillar du mest i klassen: jenny tror jag :)
Vilken kille gillar du mest i klassen: ingen speciell. inte på det sättet.
Hur många bilar har din familj: 1
Och frisyren, ser den bra ut: det ser.. vanligt ut. helt tråkigt.
Är du allergisk mot ngt: nope. eller man vet ju aldrig.
Vad gör du nästa år: går i 8:an (:
Är du uppväxt i stan eller på landet: i stan, i förort och på landet. hehe
Gillar du att laga mat: ja, men inte på HK, elle rkanske. berors på vem man är med.
Märkeskläder eller secondhand: jag hittar jättefina saker på båda ställena typ.
Hur många par skor har du: åh.. dunno. sex stycken som inte är sönder och kanske två som e det :)
Vem är snällast nu: mamma (:
Vem är sötast just nu: henrik larsson, när han var ung. hehe
Vem är bäst just nu: jag, haha
Använder du hårspray: jau, det är en nödvändighet som sliter, men funkar :))
Brukar du läsa horoskop: ja, men bara mitt stjärntecken och folk jag gillars tecken, hehe
Har du körkort: näe, men jag longing efter ett :)
Äger du några converseskor: näe.
Favoritdjur: hund helt klart, har fyra stycken myself :))
Äter du frukost: oftast. inte när det är skola.
Bläck eller blyerts: blyerts, då kan man ju sudda, men bläck är nog snyggast att skriva med.
McDondalds eller Burgerking: McDonalds hällst!
Äger du ett busskort: näe, men funderar lite [haha typ inget] på att skaffa ;D
Dricker du blå, grön eller röd mjölk: grön
Såg du senast på tv: fotboll såklart 8D
Vad är det första du skulle göra om du vann en miljon: bli.. glad? chockad?
Hur svarar du i mobilen: "Hallå?"
Vem ringde dig senast: pappa
Vad sa den som ringde: något om min granne och fotbollen och mamma blablabla
Vad har du för klocka: min mobil. och andras mobiler. hehe.
Vad dansar du till: bra musik, fin musik, good musik!
Dansar du bra: iblandd
Vad är klockan nu: 21:48
Är du snäll: sågott jag kan :D
Göteborg är: en stad i västra götaland, nemen. fint antar jag :)
Stockholm är: en annan fin stad :)
Din nästa utlandsvistelse: vet inte, ingen på ett tag :<
Dö lycklig och ung, eller gammal och bitter: lycklig och ung, men då vill det till jävligt lycklig.
Hur många bor i ditt hus: 5 + hundar
Hur många timmar per natt sover du: jag räknar inte dem. hehe
Hur många gånger har du sagt jag älskar dig till någon/något: för många en nödvändigt antagligen. fy.
Hur många gånger har du varit kär: jag.. vet.. inte. fyfan.
Hur många svärord per dag: oj, heheh. ja ni.
Hur många frukter äter du per dag: det är inte alltid som vi har frukt hemma, men när vi har tar jag väll :)
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt, när jag var liten kunde jag skriva med vänster med.
Humör just nu: inte så speciellt glad eftersom SVERIGE ÅKTE UR EM I FOTBOLL
Favoritgodis: olika, typ sånna runda blåa saker.. ehh
Är det något du absolut inte äter: levergryta, det är så jävla äckligt.. känns som det är ens egen som ligger där
i såsen och typ.. äcklar sig :'D
Fisk eller badkruka: Fisk, kan vara i vattnet i timmar :)
Favoritväder: soligt för det mesta
Spelar du något instrument: haha näe, men har en akustisk gitarr i garderoben for no reason. höhöh
Morgon eller nattmännsika: oj, nattmännska just nu, nu på sommaren alltså.
Sparare eller slösare: tyvärr en slösare, om jag får en viss summa pengar, slösar jag alltid upp det. fy.
Det bästa du vet: när man har den där glada
Kommer du ihåg din första förälskelse: jaoo, det gör jag.
Älskar du honom/henne än: hell no!
Har du några homosexuella vänner: jag har bisexuella, men inte homo. vet inte om dem är seriösa though.
Ser du på kärleken som ett misstag: nej, hur kan något sånt vara ett misstag liksom?
Bio eller promenad: promenad till bion. hehehe (Y)
Är du kittlig: som fan!
Stjärntecken: vädur
Äckligaste insekten: spindlar, stora spindlar, flugor, knott och fästingar. usch.
Det här är jag bra på: fantisera ihop saker, lyssna, förklara för folk. och mh. skriva med.
Skriver du dagbok: bloggen är väll en.. hehe.
Gungar du på stolen: oftast, helst skolans stolar
Hur många kusiner har du: typ 9 + en på G.
I julklapp önskar jag mig: vet inte, får se vad jag önskar mig då.
Anser du att man får skylla sig själv om man slickar på en lycktstolpe mitt i vintern: haha hell no, inte om någon kör black mail på en. fifan.
Vilken färg har du på tapeterna: rosa :))
Vilket är bäst - julafton eller din födelsedag: julafton, det e mys. men födelsedag med, då blir man ju äldre liksom :D
Ljust eller mörktbröd till frukost?: båda är gott, oftast ljust dock
Vad gör du helst, dator eller tv: hmm.. svår asså!
Släpar du dina fötter efter dig: det gör jag beroende på vilka skor jag har på mig eller om det är mycket sand på vägen, då ere kul att släpa fot, höhöhööhhöh
Är du rädd för blod: inte ett skit. men det smakar illa.
Första begravning: jag har aldrig varit på begravning, är glad över det.
Första stora resa: längsta då eller? längst var väll till Egypten..
Första konsert: haha typ någon sån däringa gisledag, typ måns zelmerlövf och shit.
Senaste djur: bullen, vår pitbull. var senaste införskaffandet i den växande familjen tüp. hehe
Senaste stora bilresa: long time ever since.. kållerstad?
Senaste stora bussresa: Göteborg med skolan
Senaste dryck: cocacola
Senaste dusch: igårkväll
Senaste skjortan du hade på dig: brukar inte använda shorta oftast.
När du senast haft ont i magen: jag har typ uppblåst mage ibland.. så häromsistens
Vilka pratar du med på msn: e på pappas dator så jag e inte ens inne på MSN
Har du hål i någon tand: nepp, var hos tandläkaren här omdagen, hehe.
Kan du vika din tunga 3 ggr: *prova*.. näe.
Vad använder du för skor: jätte olika, beroende på vädret.
Till sist, vem älskar du mest här på jorden: min familj, jenny, vänner & henrik larsson.

och detta var då jag.
hej fanny.

Kommentarer
Postat av: Anonym

roolig fakta :)

2008-06-20 @ 11:31:24
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0