tjena mittbena!

sitter här i världens skönaste mjukiströja och piratbyxor, medans Jonas Brothers spelas i hörlurarna, det är "Take a breath" just nu, me like, like a lot <3
Hahah, jag har typ bara lyssnat på Jonas Brothers den här veckan, lite keane och amywinehouse med men annars
endast jonas brothers, haha min last fm lista har stigit med typ 301 jonas låtar på kanske bara en veckas
tid, mysko men sweeeet!
Jag är dock jävligt avundsjuk på allt och alla.
Erkänn ni trodde att jag skulle skriva ett stort cry out loud inlägg här om att jag inte får gå på Jonas Brothers.
Fick ju dessutom reda på att dem signerar skivor på bengans och jag hade kunnat få chansen att få kolla in i Joe's
ögon, typ min största önska number one. seriosley.
Jag gråter inombords men jag har värsta påklistrade leéndet på lpparna endå, låtsas att jag inte hatar mina föräldrar som fan, låtsas att det inte gör ont som fan att kolla på jonas brothers bilder och lyssna på deras låtar.

Det finns en sak här i världen som jag är jävligt bra på, och det är att ljuga.
Ochså är jag ganska bra på att aldrig få som jag vill, att glömma saker och att klanta mig. yay me.

nu ska jag fortsätta att låtsas-lé och lyssna på musik.
uppdaterar senare, om jag orkar.
<3

Kommentarer
Postat av: fia

åhåhåhå, me like me like take a breath med JB! theyre awesome!

2008-06-30 @ 19:56:16
URL: http://crapst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0