PEPPPPPP! inför fotboll!

jag fortfarande, hehehe. snart gäller det. sverige - ryssland.
Jag är ganska kluven just nu, rysslans är ju relativt skitdåliga och sverige är ju ganskajävlabra.
men så har vi ju Zlatan kroksnok ontiknät Ibrahimovic och Henke gammalold crush Larsson som kanske
kommer sviktja lite. [nej vet inte vad sviktja betyder men vill liksom inte skriva svika, taskigt].

Henke = gammal = trött fort = vill typ inte byta fast han får = tröttare en tröttast = flopp.
Zlatan = knäskada = gör 1 mål = går av planen

lite tråkigt, men ja. Hansson är jävligt duktig [men ful] synd.
asså sen hela fotbolls EM började har jag börjat gilla fotbollskillar allt mer, det är helt wierd.
Skulle dock aldrig falla för någon P94tränat fotbollsenjagvar2trorjagkommerblinågot-kille.
det är väääääldigt jobbigt, dem är sjukt diviga.

och jag gillar teamwork, precis som scccchhhhweden jobbar upp i varje match.
[hahah shit vad tråkig jag är som seriöst sitter här och skriver om fotboll på typ en tjejblogg. haha dont kill me plz]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0