onsdag morgon [01:30]

fast jag har alltid sett innan 04:00 på morgonen som natt.
Jag tror inte det finns någon natt. kanske i en minut, precis när klockan slår 00:00.
eller, tickar då, om man har digital.

jaja, idag har det INTE hänt mycket vill jag lova er, jag steg upp vid ett på dagen och kollade på TV
och åt jätte god rabarber paj som pappa hade bakat, mummms!
har kännt mig osocial jättelänge nu, det är verkligen trist, men ibland kan det vara skönt att bara få vara
för sig själv liksom.

så, vad har ni hittat på i det tråkiga "sommar vädret"?

själv måste jag bege mig ut i det bokstavliga helvetet för att köpa mjöl, det var antagligen min tur enligt pappa.
fy vad jobbigt! han har liksom bil, han kan väll ta den?
[kanske lite onödigt när man bor dryga 50 m från affären men endå alltså, haha!]
så, nu ska jag pallra mig iväg dit, sen bär det av till Alice och jag får väll se vad vi hittar på.
ha det så kul sålänge!

puss & kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0