onsdag eftermiddag [17:58]

Hej!
jag vaknade väll drygt klockan 11:30 idag, fassten jag hade lovat mig själv att stiga upp
redan klockan 08:30. suck.
Men det är faktiskt inte så lätt om man suttit uppe vid datorn till typ 02:30, och sen läst böcker
till 03:30.

Sedan skulle jag pallra mig iväg till tandläkaren i det fina vädret. [har typ 100 m till tandis men endå he he he]
Dem skulle inte ge mig sprutor, inte borra, bara kolla lite.
Så ja. Jag trodde allting skulle gå som på smort, tills jag tog upp den där förbannade SE&HÖR tidningen.
[ja, det var det enda som fanns att läsa, hellre det en samtala med creepy agda age 95 i typ en kvart]
Jag bläddrade halvdant på, och fick syn på det hemskaste jag sett på länge.

Super snyggingen Henke Larsson är lyckligt gift, har typ två kidz och bor i Helsingborg.
faaaaaaaar away från mina dagdrömmar då han e 20 [seriöst, han är 36 år!!!] ultramegasingel, och bor i typ något flott ställe, som en privat ö eller någonting.
och det var i samma tillfälle jag kom underfund med att: LIFE SUCKS BIG TIME!

when this is what you want:
henke, på det viset vi vill ha honom.

Then this is what you get:
not that sassy.. eh.
[inte riktigt vad jag hade tänkt mig.. eh]

eller, atleast är det verkligen aldrig som man tänkt sig.
man inbillar sig saker, dem går åt helvete, man inbillar sig nya saker. the evil cirkel.

ochså har jag haft konstiga drömmar på sistens.
men jag ska inte plåga er med dem, så ni kan vara lugna.
puss & kram
<3

[peppar inför fotboll, SVERIGE - RYSSLAND]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0