..och inte kan man sova heller.

vår jävla mackgubbe anklagar mig för att inte lämna tillbaks någon film som jag och jennypennypum hyrt.
han kan köra upp sin anklagelse i asset. fy på dig mackgubben [heter egentligen någonting annat]

men det är inte anledningen till varför jag inte kan sova.
jag har ångest... jag har ingenting och göra fram till typ..midsommar.
den tiden ska spenderas bra.
men nu?
what about the time we live in now?

ingenting.
ingenting
nada.

lalalalala, min mamma tvingar mig btw att konfirmera mig.
tror hon att det är kul att på julafton åka till kyrkan och.... be? näe. INTE roligt.
hon är en sån.. mupp.

nu ska jag försöka sova. gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0