lindsay + samantha

först trodde alla bara att lindsay hade skaffat sig en ny BFF, men senare blev det ju¨
klart och tydligt att lohan och ronson var såååå mycket mer. kinda cute faktiskt.



kärlek är en väldigt fin sak, och om man hittar en man verkligen gillar, som även gillar en själv så
tycker jag att man ska hålla hårt i den personen.
En person som gillar en precis för vad man är, e en person som är värd mer en allt i världen.
Jag har nog aldrig älskat någon utav hela mitt hjärta, visst har jag varit förälskad, men det var aldrig något
sånt seriöst som "du betyder mer en allting för mig" det har verkligen aldrig hänt mig.
Det är ju inte säkert att man hittar mr. right precis utanför trösklen, kanske inte ens i samma stad, samma land eller
samma världsdel?
Tänk så har man bara en chans i hela världen förresten?
man får en att uppskatta, älska, bli älskad utav. Och det är den stora chansen, man får ta eller sumpa.
Sen finns bara den där kittlande underbara förälskelsen kvar, visst, det är en otroligt magisk kännsla, men tänk att inte
få spendera livet ihop med någon man älskar utav hela sitt hjärta?
Jag tror det är så för många människor. Jag kan inte säga att jag tycker synd om dem, man är ju självklart lycklig med en förälskelsekärlek, självklart är man det. men tänk att få vara kär på riktigt, att älska någon mer en livet?
"i jump for you" och allt det där ni vet.
Det skulle vara mer värt en någonting, jag är nog ganska lyckligt lottad som ens fått komma nära kärleken enom mina små förälskelser, jag är jävligt lycklig.
Jag önskar all sånn lycka till andra ochså, till lindsay och samantha, till mamma och pappa, till angelina jolie och brad pitt till dig och mr right/miss right.
lycka till, verkligen.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0