JONAS BROTHERS



FYFAN VAD JAG ÄLSKAR JONAS BROTHERS!
för till och börja med så kan man ju bara kolla på dem, man kan bara inte neka att alla tre är otroligt
snygga, vackra, urgulliga och söta.
och deras röster med, alla tre av dem har helt otroliga röster <3
jag bara älskar deras låter med.



och här är då min älskling JOE JONAS!
18 år, fyller 19 och uuuuuursnygg verkligen, prrrr <3

det värsta är att dem kommer till sthlm den 28 juni, dvs om typ 6 dagar som förband
till avril lavigne, och det är jätte mycket biljetter kvar.
men jag har antagligen inte råd som vanligt, fyfan vad det suger alltså.
usch. kommer typ sitta och gråta den 28 juni :(((((((
<///////3



men det kommer nog mer chanser, man får se det positivt liksom.
gud vad jag älskar JB, ÄLLLLSSSKKKAAAR
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0