jihou!

klockan 19:00 ungefär, kommer världens bästa jennypenny och hämtar mig, så vi
kan dra te A-torp, så ska jag sova hos henne :')
vet inte ritkgit vad vi kommer att hitta på, hyra film? äta godis?
okej, jag har ätit så mycket att jag typ spricker snart. usch, det är extremt jobbigt, höhöhöh.
men vafan, det är ju midsommarafton :)

&så e det såhär att min käre mamma fyller 45 år på söndag, och jag har inte köpt någonting en..
när jag frågar vad hon vill ha säger hon bara "ingenting". hum?
så ja, det får väll bli lite godis, pengar, kanske någon ansiktskräm eller parfym? bara hon blir glad yaoo.

på söndag ska jag även sova över med världens bäste amira hodzic, hon drar snart till kroatien/bosnien så jag
vill spendera lite tid med henne innan det liksom.
kommer seriöst att dö utan henne här, det kommer suga apmycket. [kan man säga så öh?],
iallefall, nu får ni ha de så bra.
puss & kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0