JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

JAG KANSKE FÅR ÅKA PÅ JONAS BROTHERS DEN 28 JUNI MED JENNYPENNYPUMPKIN!
FATTARNI VAD STORT DET ÄR ALLTSÅ?
iallafall för mig :))))))) <3

jag är så jävla luclyluckylue just nu, i detta ögonblick. snart lyfter jag och flyger iväg någonstans
typ hem till JB eller någonting. mraow, im happi ^______^
men jag ska inte bli alltförglad, som jag har en tendens att alltid bli, och typ planera allting så händer det
inget utan man bara sitter där helt crushed.
varför måste allt kosta pengar?
varför måste mina föräldrar alltid nedvärdera mig om allting?
Dem tror verkligen inte att jag kan klara av någonting, seriöst jag har fått bra betyg i typ alla ämnen utan
slöjd, men what the fuck, screw slöjd!

nu ska jag typ.. dansa omkring till "play the music" av Jonas Brothers och fantisera lite om Joe och Co.
fyfan vad skönt det är att låtsas ibland alltså, jag är så himla bra på att göra saker i min fantasi till att verka verkligt.
och när jag är glad går det extra bra, prrrrrrr <3

puss & kram, ha det bra!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0