I WANT!

här kommer en radda [okej, mer en en radda] utav snyggelisnygga kläder jag bara måste ha.
seriöst, jag har dem i en liten mapp här på datan, och typ, longing for hela tiden.
seriöst, GE MIG NUUUU NUUU NUUUU!

kläder från topshop jag vill ha:

[särskilt sugen på jersey klänningen, den är jätte fin.]

kläder från H&M jag vill ha:

[detta är mest basplagg, men det är typ vad jag letat efter, H&M har sjukt stort sortiment utav sånt]

kläder från attraktivt by amanda jag vill ha:


åhh, gillar gillar GILLAR allting skarpt! fashion is my truly beloved passion!
går liksom inte att ändra.
okej, kommer kanske ha råd med typ.. fem plagg. så jag ska välja ut dem finaste alltså dem ja vill
ha mest, och så ska jag ju hellst va lite ekonomisk med.. hehehehe.
som vi alla vet, har jag lite problem med det.. :')

har ni några övriga planer för natten? haha eller morgon dagen?
då är det ju som bekant midsommar, själv ska jag till jennys sommarstuga och äta jätte mycket
jordgubbar och sola [i den inte existerande solen men endå] och bara umgås :)
ska bli väldigt gött måste jag säga.

nu ska jag kanske skriva lite mer på min FF och posta en del här kanske?
sen ska jag slösurfa.. höhöh.
puss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0