Hjältar dör på ren rutin, blir vackra hjältar utav stearin & jag blir alltid lämnad ensam kvar tillslut.

THE BITTER TRUTH!

märker ni att jag är en kontrollbehovsmännska, vavavava?
känner ni lukten av självförakt och elende som ständigt förföljer mig iform utav en billig parfym
man får hemskickad på posten? vavavava?
ser ni rynkorna i min panna som sakta skymmar på min panna varje gång jag funderar, som har hamnat
där pga allt jävla grubblande.
Jag var nog inte menad att bli en tänkar i något utav mina liv.
inte en bloggare, bildfotare, hora, icashoppare, retard, rödhårig-irländare eller msn gubbe 45+.
men jag kanske blir någon gång.

oh my.

vet, ni har hört det förut. men jag gillar JB.
puss & kram.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0