hej

och hjärtligt välkommna till min nya blogg eller någonting :*
Jag tycker det är tråkigt att se andra göra saker som man inte gör själv, man bara tänker
att man ska göra det, men så blir det liksom inte av.
så har det vart med mig och bloggar, jag har läst andras bloggar och tyckt det verkat
jätte kul att blogga ochså. Men så har jag liksom aldrig riktigt orkat börja med det..
så ja. HEJ!

iochmig att jag har reklamerat den här bloggen ganska duktigt så ska jag försöka vara lika bra med att uppdatera för det är det ni vill läsa om, eller.. inte om uppdateringar då, men utan om typ.. ja, mig?
Och om någon där ute skulle svara ja på den frågan skulle jag bli emotionell och lycklig.
Ja, man kan faktiskt förknippa emotionell och lycklig. jak sveer.

och det här inlägget var extremt fult och tråkigt märkte jag nu när jag läste igenom det.
men ni får stå ut, det blir intressantare!
puss & kel
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0