hej

igår satt jag uppe till klockan 02:00 och väntade på att min nerladdning skulle bli färdig.
dvs; the war at home.
haha, jag har absolut INGET tålamod så ja, det gick ju som det, försökte smygkolla lite på ett avsnitt men såklart
började det som väntat hacka efter ungefär 10 min.
Får ta igen det idag, jag tror, hoppas, att den blir färdig ikväll så jag kan köra lite TWAH maraton med mig själv.

seriöst, jag har så jääääävla tråkigt.
Ingen utav mina vänner kan hitta på någoting idag, däremot kan typ.. ALLA i morgon.
usch. det är tråkigt att behöva välja vem man ska umgås med, men jag ska nog va med Amira hon åker
till kroatien om typ 9 dagar. kommer sakna ihjäl mig :((((((((

idag har jag slackat, och sovit ungefär 11 och en halv timme, fyfan vad könt det var att sova ut,
dock är man helt borta sen när man vaknar, höhöhöh. äkta mig asssåååå :*

puss & kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0