guten tag

jupp, känns ganska lagom att säga det jaooo.
ställde klockan på 08:30 som vanligt, steg upp minst 3 timmar efter, som väntat.
Jag gör allt för att inte sova bort dagarna, förutom att gå och lägga mig i tid och gå upp när den
förbannade klockan ringer. mhm.

idag begedde sig jag + halv familj + familjemedlems pojkvän till smålandsstenar [en skithåla near us]
och köpte godis. och lite annan skit.
jo, jusste vi köpte expressen med det omtalade "fotbolls fiaskot" på framsidan.
det kallas fiasko med all rätt.
jag och typ 85% av svenskafolket tycker att Lars Lagerbäck ska lämna laget.
kom igen, vi behöver lite fräsht flesh i spelet liksom.

egentligen är jag mest förbannad eftersom henrik larsson, jao, det var sista gången som jag får se honom.
han kommer natagligen inte va med om 4 år då han e trött och 40.
LIFE STILL SUCKS!

och med dem emningarna, så medger jag att jag ska slta tjatat om den där förbannade fotbollen.
tack & hej
ses sen
[det rimmade inte ens, suck]
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0