gokväll ppl!

how's life? im pretty fine, a little little little bit tired though :)
and im gonna write this post all in english 2, cause im feel pretty american 2day.
dunno why, maybe cause ive watched like.. 5 Hannah Montana shows nearly.. hehehehe.

okay det suger att skriva på engelska ibland. men aja.
som sagt har jag kollat på Hannah Montana här framför datorn i världens skönaste fåtölj, börjar dock
få lite ont i min butt, men inte sängen en inte, först lite mer The war at home <3
måste endå orka upp imorgon, ska hem till amme klockan 14:00, och de e vanligtvis den tiden jag vaknar now a days
hehehehe. så ja, lite mer film tittande sen lite mer data [hehehehehe] och efter det går jag & lägger mig.
jeppjepp.

har förövrigt haft det skittråkigt idag och mina föräldrar har tjatat på mig att jag inte gör någonting.
LÄTT OM DET INTE FINNS NÅGOT KUL ATT GÖRA DUHHH?

life sucks sometimes, som sagt, som sagt.
puss & kram hela dan'
ciao
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jagvet. Dylan är alltid rätt (:

2008-06-25 @ 09:40:32
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0