GLAD MISOMMAR!

och den blir extra glad om jag kunde få tag på jennys pappas telefonnummer ._.
jag ringde hem till hennes mamma, och hennes bror svarade och sa att hon var hos sin pappa och jag
kom på att jag tabbat bort hans tele nummer, eftersom hon mest spenderar tid hos sin mamma.
fyy på mig alltså.

jag e ju själv ett skilsmässobarn [mina föräldrar bor i hop numera, men dem var en gång skilda (ehm)]
så jag borde veta bättre en bara spara nummret till hennes mamma. men aja.
mamma kanske kan hjälpa mig sen.

JAG SAKNAR JENNY NÅGONTING SÅ OTROLIGT MYCKET.

och nu fick jag skitont i min mage med, bara för att jag typ, svalde min hicka?
vet, intressanta faktan number one.
ochså vill jag meddela att jag är så jävla avundsjuk på alla bloggerskor och bloggare out there som har vart
i dortmund och sett självaste Tokio Hotel.
jag trodde jag släppt dem för ett tag sen, men jag kan inte undgå från att bli grön av avund.
aja, får väll be Jenny ta med tokio hotel dvd:erna så vi kan kommentera bills utseénde och skratta ondskefullt asusual.

näe, nu får jag vänta på att mamma vaknar så att hon kan hjälpa mig, men först blir det mjölk med jordgubbar.
GLAD MIDSOMMAR!

puss&kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0