girls next door, all night long bby!

hehe, känns som att det kmr bli girls next door hela kvällen lång!
men det är fan svårt att inte älska Kendra, Holly och Bridget.
Okej, kanske inte Bridget så mycket, hon är inte speciellt snygg och på ett sätt är hon alldeles
för fake för mig, liksom man behöver ju inte spela trög som om det är något slags privilegie att vara trög i bollen. hm.


[
kendra, holly, bridget]

om man skulle skippa gubben och allt stripperia skulle jag verkligen INTE neka till
att bo där, så himla häftigt och snyggt hus med världens coolast pool, mwah jag som gillar att bada liksom :')

nu blir det väll fortsättning på tvtittandet och sen ska jag bara softa
resten utav kvällen, göttt!
puss & kram
<3


Kommentarer
Postat av: fia

HAHAHAHAHH! asså du skriver vad jag tänker, fan, jag SKA bo där när jag blir stor asså!

2008-06-30 @ 19:57:19
URL: http://crapst.blogg.se/
Postat av: josefine

hehe håller med, men jag gillar inte heller Bridget så speciellt, hon e ful ^^

2008-06-30 @ 19:58:19
URL: http://jospal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0