FOTBOLL'S TITTANDE PÅ GÅNG [21:08]

men jag har redan gått ut ur TV rummet. jag såg verkligen fram emot att kolla men jag orkar inte
med vissa i min familj. fyfan.

och nu blev det 1-0 till ryssland med. fyfan.

blir väll att jag sitter här i stället och.. ja. umgås med mig själv, jag orkar verkligen inte umgås med dem jag
bor tsm med. jag bara längtar tills jag får flytta, seriöst.
jag är 14 nu. flyttar snarast jag tror 16-18 år är den stora flytten för mig antagligen. det blir nog så.
men det e klart, vissa dagar är bättre en andra.

och mina familjemedlemmar sitter och klagar på svenska och ryska eliten, jag skulle seriöst döda för att se
någon utav samtliga i min familj vara ute på plan och ens röra sig i en fart över kategorin snigel.
hahahahahahaha.

uppdatering:
synd att henke inte gjorde mål, ni som läste mitt förra inlägg vet ju då vad jag tycker om honom.
men fan, han är snygg ibland alltså, helt klart!

jag ska inte tillbaka till tvrummet, nejnej.
hejdå. ses snarast.

Kommentarer
Postat av: dondores svarar

japp, jag ska ner till gbg, why? ;>

2008-06-18 @ 22:39:18
URL: http://dondores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0