emmy <3 fanny


[emmy till vänster, jag till höger]

jag vet inte hur jag ska skriva det här.
du är som jonas borthers toner i mina hörsnäckor, du är som fluffet i min kudde, du är som
det söta i valpar, du är som strösslet på en glass.
du är så mycket mer en du förstår, du är så mycket för mig. jag är så ledsen att vi har bråkat på sistone
trots allt är du en utav mina bästa vänner och jag älskar dig otroligt mycket.
förstår du ens hur fin du är? eller hur mycket du betyder?
du är det glittriga i sjön när solen skiner, du är som joe jonas i jonas brothers.
helt jävla oemotståndlig.
jag är lycklig över att få kalla dig min bästa vän.
<3

Kommentarer
Postat av: FANNYS EMMY <3

awwwwwww, gumman.

fyfan, jag älskar dig. ditt ben <3 min hand

sweetie, saknar dig som fan och allt som du skrev stämmer in som fan, du fattar inte hur ont det gör så jävla mycket jag saknar dig, det är helt sjukt, lova att aldirg lämna mig okej?

<3

2008-06-30 @ 20:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0