crazy kinda crush on...

.. JOE JONAS!
det är sant, jag är nu officielt kändis kär i en kändis igen, det bara pirrar i magen varenda
jväla gång jag ser en bild på honom. jag typ, gråter inombords av välbehag och längtan efter att få typ
röra han eller vad som helst.
Han är så jävla snygg. no kidding alltså, snyggare snygging får man leta efter.
det jobbiga med mig och kändis crush är att dem blir så seriösa, och jag tror att jag verkligen älskar personen.
det gör så jävla ont någonstans, inte i hjärtat, inte i huvudet, men någon stans innuti mig.
det är helt stört. jag tror jag är sjuk i huvudet.
men jag älskar Joe Jonas.
<3



I FELL SO FAST, CAN'T HOLD BACK!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Oh, jag känner igen mig also. (:

Att ha en kändiscrush är bland det jobbigaste, men bästa, jag vet. :D

Älskar att vara sådär beroende, och må så bra av att se/höra personen.



Tack btw för kommentaren på min blogg,

hoppas du fortsätter läsa senare när jag börjar uppdatera!

2008-06-26 @ 18:10:21
URL: http://lolililjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0