AWWWW SCHÄFRAR <3


[bilden snodde jag från blocket, eftersom det är en sån här hund som jag veeeerkligen vill ha]
finns: svalöv hette det, tror det ligger i skåne? [hahah jag borde ju veta LOL]

jag vill verkligen, verkligen, verkligen ha en schäferhund. men det är något fel på mina föräldrar
för dem gillar typ bara pygme hundrar, dobbermanar och pitbullar [höhöh kan man säga så? hahaha]
hur kan man tacka nein till en sån här vacker liten skapelse?
en liten en med stark benstomme och rakrygg, den gammla modellens östtyska schäfer.
alltså, ksdgkdgkhkfhj?

en sak e säker, en sån här ska jag verkligen köpa när jag blir stor
[hahah låter så fult att säga "när jag blir stor" liksom, wtf? e jag inte det nu?"
och får lite frihet utan att mina föräldrar bestämmer allting bara för dem kammar hem "storkovan".
fyyyyyyy uuusssscchhhhh!

den som förövrigt skulle skänka en till mig skulle göra mig evigt tacksam.
pusssss.
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0