when you look me in the eyes..

får jag så jävla ont i magen, SLUTA!
jag älskade den låten tills du förstörde själva meningen med den. usch.
och hur har ni haft det idag då? bra eller?
jag är iallafall fortfarande apatisk och det suger. usch och fy.. hoppas bara att det blir bättre
annas ska vi till sjukhuset och magnetröntga mig i morgon :((
det är när man åker in i en såndär rund grej ni vet, och ligger där och ja.. fy.

men lite kul e de, jag ÄLSKAR nämligen sjukhus för jag SKA bli läkare/doktor.
är läkare och doktor samma sak förrresten?
höhö, ganska bra och veta om man ska bli det. lol.
och jusste ja, när skolan börjar, alltså då när jag börjar åttan ska jag plugga ässet utav mig, det är ju
liksom då det är betyg och all sån skit. yepyep.
puss&&kram, ses sen
<3


baby :)

ochså får ni en obligatorisk jonas bild.
idag på kevin, han e het som en get, dem e söta, han e sötelisötare,
please be my boyfriend? ttttaccckkkkk
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0