tjabba

tjabba är antagligen den töntigaste hälsningsfrasen i hela jävla universum om man inte
räknar med tjenixen osvosv.
SLUTA HÄLSA MED TJ DUMMA MÄNNISKOR [INKLUSIVE MIG SJÄLV DUHH]

så yeah, känn er inte för träffade ni som gör det. det finns botemedel.
iallefall, nu e jag hemma själv med min wacko lillebror och passar honom, min syster kommer
nog hem snart hon slutar jobba kl. 15:00.
sen kommer mamma vid 18:00 och jauu. fyfan jag har städat hela nedervåningen.
inte kul.

hoppas bara man får lite mer pröjsning [töntigt ord nummer två] utav mamma nu.
det var faktiskt jätte jobbigt för mina händer blir helt torra och så när jag håller på med såpa & sånt.
så, mjaoo.

senare ska jag lägga upp lite fics här.
ni vet att ni vill läsa den. hehe.
så ja, då har ni någonting "att se fram emot". höhöh not.
puss && kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0