tisdag

idag är det tisdag och det betyder... *trumvirvel* PRECIS NADA!
en jävla tråkig dag bara, vet inte riktigt varför men jag har aldrig gillat tisdagar, det var dagarna
pappa åkte till jobbet i en vacka och kom hem efter typ en evighet, dagarna då jag gick på fritids och trodde
att det var för att mina föräldrar inte ville ha mig.
Dagar som är i sin allmänhet sugiga, som skoldagar och lovdagar.
&skolschemat ska vi inte ens prata om.

vad ska ni göra idag då?
jag ska som sagt göra ingenting, längta tills imorgon, längta tills om två veckor. prrrr <3
nu måste jag gå, duschen kallar!
puss & kram
<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad händer om två veckor? :D

2008-07-03 @ 09:17:02
URL: http://lolililjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0