the dark knight

såg den filmen på bio igår och den är helt klart amazingggg no kidding!
enligt mig är den här batman filmen den bästa utav dem alla och jokern aka schizot gör filmen.
och jag älskar heath ledger, OCH HAN ÄR DÖD!11!!!!11! fyfan, kunde inte hon tjejen maggie gyllenhaal eller vafan
hon heter ha dött istället liksom? hon sög verkligen RÖV.
we want nicole kidman UND heath ledger back. ähhhhhhhhhh. och ja, den var fuckat jävla bra.
en liten konstig sak var att jag inte visste vad fan en knight va [vet dock det nu] så jag trodde det var typ natt eller något
och sen i slutet snackade dem ju om att batman var the dark knight så liksom bah; AHHHHAAAAAAA!
hahahaha cepe.



den fuckat snygga heath ledger also known as jokern in batman. fyfan att han är död. usch.
och sorry för dålig uppdatering, man orkar bara inte blogga now-a-days när det e så sjukt varmt utomhus osvosv.
puss && kram
<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

svar: nej tokio hotel älskar jag fortfarande ;) annars hade jag skrivit det med där 8D haha <3

2008-07-29 @ 17:59:44
URL: http://dondores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0