popcorn med smör yeah

inte emd smörsmak - med smör.
asså man poppar upp dem och sen häller man hälften i en bunke, tillsätter
en slize of margarin, på med mer popcorn och done!
sen saltar man och shit, men det visste ni ju antagligen redan ;)
och min syster har grillkrydda på sina, not fresh! haha no offens till er som har det,
men det smakar inget vidare faktiskt..

och idag har jag vart i smålandsstenar hos min farbror och hälsat på han och min andra
farbror, dem är grannar, hehe.
och au, trevligt. saknar jenny väldigt mycket jusst nu :(
hur mår ni själva då?

iallafall ska jag fortsätta äta popcorn imorgon, ska kanske till h-stad i morgon. yeye?
eller uäuä? i dunno, men vi får se. ja det får vi sannerligen, höhöhöh :)
puss&&kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0