persika & grädde

.. e en jävligt god kombination. som jag har bestämt mig för att äta senare idag,
eller inatt. klockan e förövrigt prick 00:00 och jag e värsta nattätaren. L0L, hälsosamt eller vad.
och nej, jag har liksom ont i fingrarna [skulle kanske stått och ja?] hhahahah *kluraren*
men jag har en sån här konstig thaaang att jag älskar mat och jag älskar att äta god mat ifred så jag bara
längtar tills min lillebror får väck röven från soffan och lämna dator rummet .______.
RAUS UNGE!

men ja. tack & hej. joe är fortfarande snygg.
[förresten hittade jag en groda innan, jag pussade den och hoppades att den skulle bli joe. det blev den inte]
puss & kram
<3

Kommentarer
Postat av: Solli

låter mums!

ha en skön söndag!

natti!

2008-07-06 @ 00:07:56
URL: http://metrobloggen.se/solli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0