oh sunshine

..eller inte.
dåligt väder som sjutton. kan det inte va som det var i våras/försommras?
och inte får man mycket gjort heller, jag bara flyter omkring och gör ingenting. tråkigt.
jag vill ha kul.
tyvärr har jag motsatsen till kul precis hela tiden.
alltså mitt sommarlov är tråkigare en min pappas sura skämt som dras året om. buhu, seriöst.
jaja, tacka musiken annars, jag älskar musik, det piggar upp mig som fan.
ochså älskar jag mat. hahahaha. det är ju en utav de sakerna man gör hela tiden now-a-days, lol.

hm.
idag var vi i gvd, jag och mamma, vi lämnade frida och simon, och ja.
handlade lite, tuggumi + hårfärg <3
hårfärg är behövligt för som ni vet slingade jag ju håret nyligen men det blev inte så
många slingor, man får ju inte alls mycket färg i dem där paketen liksom.
så nu var vi iväg och köpte två stycken paket och dem räcker hoppningsvis till & slinga hela håret.
nice alltså.

förresten älskar jag fortfarande MK olsen och JB. ja. det gör jag.
jag älskar att älska kändisar haha, då kan man sitta och dagdrömma hela dagarna om att.. ja.
ni vet, dagdrömma om dem.
det är phett nice kan jag tala om för er, mer nice en godis [nästan]
och nu blev det här väldigt långt, för jag har SOMSAGT tråkigt och då pladdrar/skriver jag bara på, höhö.
men ha det bra nu sålänge, puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0