nickelodeon, h-stad

..var det idagens. hehe, det var väll.. lamt.
ibörjan var jag så not-peppig inför att åka dit, men jag hade liksom lovat
min lillebror & va gör man inte för kidz liksom. lmao.
det var sååååååååååååååå lamt och halvdant i början, allt jag ville var att åka hem lol.
typ gick runt där och gjorde nada, + det låg precis vid en hamn och jag
tyckte det var asläskigt att gå där jämte hamnen, trodde jag skulle trilla i eller någonting, höhö.

ah, sen kom svampbob, det var ju lite fail att han inte sa ett ord bara log som fan och kramades
hahahaha, alla pillade på hans långa näsa, awwww.
sen åkte jag och min lillebror karusell (yy) eller man kan inte kalla den karusell, det var ett slags rum
man gick in i, som 3D bio, men man hade inte glasögon, ochså började rummet typ skaka och åka upp
och ner och fram och tillbaka, så var det en storskärm med en rollercoaster på, så det känndes
verkligen som att man åkte den, fett kul!
det kostade dock 40 spänn för en tur, men jag och lillebrorsan åkte den 2 ggr anyway.

sen skulle min lillbrorss typ tävla om att bli programledare eller någonting, hehe aiiight.
ochså satt det en assöt kille och signerade bilder, han hette typ jonathan, vet inte vad han gör då men,
jag tror han sjunger eller någonting.
han var söt, men gay. hahahha asså alla e gay nu för tiden, but i like it (yyy)

och nu e jag hemma, imorgon ska jag vara med världens bäste jenny i zink. det ska bli fun.
hehehehe, aja, vi ses snarast.
puss&&kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0