mormors stuga

eller, mommelis oh morfars som vi då kallar mina kära förfädrar.
mamma tvingar såklart med mig till deras puttenutte stuga i ulricehamn, belägen jämte en
stor sliskig sjö som mer påminner om en parkdamm fylld med alger.
JAG VILLLLL INTE!
jag orkar inte lämna civilisationen för att sitta och glo på när andra badar och skrattar, jag får inte ens
ta med mig en kompis. det är antagligen för mycket begärt och det är trånt.
fine, det blir mer plats över om inte jag hänger med så please låt mig slippa vadfan.
och jag hittar inte laddaren till min MP4 så jag kan bara ladda den i datorn, och det enda jag kommer göra där är
antagligen lyssna på musik, HALLÅÅÅÅÅÅ?!!?!??!?!!!?!???!!?!!?!?!?!!
betterierna kommer ju ta slut, & så även mitt liv.
fyfan.

mamma försöker ge mig dåligt samvete med på köpet typ: "snäääällllla lillllaaaaaa duuuuuu"
AMAGAD! jag fick inte ens åka till sthlm och se JB när min storasyster flänger land och rike runt för att se sina
favorit artiser.
okej, nu låter jag som en fjortis men det kan inte hjälpas. det här suger.



det enda i världens som gör mig på bättre humör - alltid.
och min mamma och pappa tabbade att jag fick se dem live, fyfan.

hoppas ni får en myyyyyyycket bättre dag, och morgondag en jag.
pusss & kram
<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Awh. Stackare. :(

Jo men sådär känner jag också ibland.

De flesta åker runt hela världen för att få se sina idoler/favoritartister, medans jag får tjata mig till det minsta lilla som har med dem att göra.

Fast världen är orättvis, och så är det bara.



Tack förresten för alla kommentarer på min blogg, blev superglad! :D

Kollar nämligen bloggen då och då här i Italien. ;)

(När jag har tillgång till i-net på hotellrummet.)

Ska försöka kommentera din blogg lite nu också. :D

2008-07-03 @ 09:15:29
URL: http://lolililjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0