HOME FINALLY [?]

är hemma nu, efter många om & men hängde jag med till tråkiga, tråkiga mormors stuga.
fifan. alltså, det kan ju vara lite trevligt, min mormor och morfar e inte så gammla, kanske 60 bast [lät gammalt
då men endå LOL] man kan ju snacka & så med dem. no offens.
och mormor hade köpt en jätte fin blå t-shirt/linne, 1 längre tunika och ett par skor till mig.
Allt var aningens förstort, but that's how we like it you know. :))
haha, och jag hade Joe Jonas "muffin rap" på huvudet hela tiden och gick runt och sjöng på den hela tiden, mina kära
släktingar var inte lika roade + fattade nadelinada ^_____^

& hm. kanske var bättre där en hemma egentligen.
det har hänt lite saker och så. kanske ganska mycket om man tänker efter.
är det här mitt fel eller vad? ähhhhhh.

& nu ska jag lyssna på JB, fan, en dag utan att få andas Jb, det är sjukt att jag klarat det i hela
14 år innan, nu kan jag knappt klara en dag. CRAZIIINEZZZZZZHHHHH!


hahahahahhahahah klippet jag snackade om
[sjöng om annnnars] hahaah älskar joe, enjoy assssååå:



"YO i know the muffin man, i know the muffin man
im the only one knows him knows him knows him he lives on my street
wazzzzup ooohhh heeeeeey
muffinman"

puss&kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0