herre min skapare

kvinnan är vacker och jag skojar inteli-inte!
visst, jag har alltid tyckt att hon e söt, har ett bra ansikte och fina kläder och stuff
men liksom nu börjar jag typ.. beundra hennes ansikte på en  helt ny nivå.
haha säg inte att det är kändiscrush going on, jag är inte ens lagd åt det hållet, inte ens lite. haha.
iallafallllllllll, matar in med bilder på henne, har en hel mapp döpt efter henne.
"MK olsen" heter den. jag vet att ni bryr er.
för att demostrera lite av dens vackra innehåll lägger jag upp några utav mina favorit bilder på henne
enjoyy!



älskar håret, älskar det!


behöver jag ens säga någonting?

hahaha, det som är mest konstigt är ju att jag inte tycker att ashley, hennes almost identiska
tvillingsyrra är ens hälften så snygg. det handlar nog om attribut antar jag.
men endå, jag skulle döda för att se ut som den bruden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0