hejsan

sitter här, i min ensamhet, andas in renheten.
asså vi städade innan idag, yeppyepp. så nu är det rent i hela övervåningen.
jag tror inte jag har haft såhär ont i ryggen och magen i hela mitt liv, helt seriöst.
det gör jätte ont hela tiden, jag vet inte vad jag ska göra.

ja, jag delar liksom rum med min storasyster, och hon är den lataste människan på hela
planeten, no kidding. hon är onaturligt lat.
hon tog ledigt från sitt sommarjobb för att hon var "trött" endå kunde hon gå ut med sin pojkvän och va med
honom hela kvällen.
och ja, till saken, gissa vem som fick städa hela vårat rum? jo, jusste, jag.
ahhhhrrrrghhhh
jag blir så irriterad på henne, men inte arg.
jag kan typ inte bli arg på henne, däremot blir jag arg på min bror 24/7. hmmmm.

annars har det inte hänt mycket idag, jag vill att jenny ska koma hem, jag saknar henne.
ochså vill jag att amira ska komma hem, NUUUUUU!
saknar henne med. usch vilket drygt sommarlov, aja hoppas ert vart/är bättre.
puss&&kram, ses sen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0