förlåt

ett stort SORRRRYYY till er ynka [typ 6-10 pers] som läser min blogg haha.
förlåt att jag inte uppdaterade igår om vad jag och erika hade sysslat med, men det ska bli!

hmm, åkte till henne vid runt.. 2 tiden kanske?
först slappade vi bara framför datorn ochsånt, var ute i hennes gigantigus trädgård och åt bär
ohsit vad bär buskar hon har, hon har jätte många alltså!
och det var jätte god, yumyum!
seeeen frågade hennes mamma och pappa om vi ville hänga med till gvd, fast jag och erika
skulle vara i a-torp så länge, och ja det ville vi ju, hehe :)
och tyvärr skulle hennes brors jobbiga kompis med, han är så.. usch. han liksom kollar på en sådär
sliskigt, och ja.
kommer lite mer interesting fact om honom sen, uschamej!

i a-torp spanade vi typ runt vid ICA, hahahha så fail, för vanligtvis brukar vi träffa jätte mycket roliga
männskor när vi är där, men det kom inte en kotte förbi, om man inte räknar med 30+ arna som handlade med
sina små bebisar. hehe, EPIC FAILURE.
sen köpte vi godis iallafall, och drog hem, satte oss framför datorn igen och snackade med lite olika
folk, det var mysigt, bara hon & jag [och godis]
hihi, ja så busade vi lite med hennes hamster finisen [also known as penisen LMAO]
och seeeeeen när allt roligt männskodräng loggat ut kollade vi på film, såg på film/sOv på film.
hahahaha, det var skitmysigt, vi låg under samma täcke hela natten och andades i takt :) <3

sen vaknade hon vid typ 11 och satte sig vid datorn och sjöng -___-
haahhahahha och typ väckte mig så steg vi upp och åt korv med pasta :)
och ja, sen skulle jag ju hem vid typ sex-tiden för jag skulle ju passa lillebrorsan nästa dag, som nu
alltså är idag, nice huh?
har inga planer för idag, wtf, klockan har endå redan hunnit bli 20:00 så det är inte lönt.
imorgon ska vi till mormorstuga.
jag vill inte.
jag vill inte äta mat.
jag vill inte bli fetare.
jag vill inte.

hoppas ni har det bättre en jag nu då,
puss && kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0