big brother all night long!

READ HEADLINE!
sen klockan ungefär 23:30 har jag kollat på nedladdade BB avsnitt.
inte så speciellt spännande iochmig jag har sett det förut, och jag vet vem som vinner och i ungefär
vilken ordning. men jag älskar big brother så, jaoo.
Tänk att senast dem visade BB var år 2006, skandalöst! dem borde verkligen börja visa det igen.
Det är inget fel att bitcha & knulla i TV liksom, tycker inte jag iallafall. det är jävligt underhållande.

min fav's är nog typ.. Jessika, för hon e så jävla coll och egen liksom.
&så världens bög number one kristian, liksom, han e ju så snygg alltså! mjauu!
jag som brukar falla för brunetter liksom, hehe.
sen tycker jag att Angelica är för jävla söt med, hon värkar så omtänksam, kan inte fatta att hon och Bingo Rimer
eller vad han heter har haft ihop det.
Han är typ sveriges svar på Hugh Heffner..

och jag kom på att jag är tråkig. aldrig bilder. hehehhehe extremly funny för er.
men ni skiter i mitt liv, jag skiter i och skriva/uppdatera/lägga in pics mer en vad jag orkar.
puss&kram
<3

Kommentarer
Postat av: felicia

hoppas du haft en trevlig kväll :)

2008-07-08 @ 03:53:44
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0