apatiskt läge.

jag känner mig så jävla apatisk.
därför att:

*min rygg strejkar
*mina ben strejkar
*mina armar är bettyspagetthi kvalité
*mina fötter är sådär sticksigt domnade
*mina händer är sådär sticksigt domnade
*min hjärna går i typ, 000000,1 km i timmen [jaja, vafan, jag vet inte hur man mäter i KM men låt oss
säga att den går oerhört slow]
*mina ögon uppfattar inte saker
*mina öron uppfattar verkligen inte saker

Det enda här i världen som inte är i mot mig idag är antagligen mitt hår.
en verrrryyyy verrrrryyy great hairday.
synd att den skulle komma just idag, apatikernas julafton skulle den komma på.
hm. det är väll my luck antar jag.

&alla tycker synd om mig (yy).
haha dryg jag är, gillar faktiskt när folk bryr sig om mig, det känns skönt att någon gör det, och i detta
fallet är det mina föräldrar. jag älskar när folk bryr sig.
men jag är inte beroende utav att vara i centrum, det är en huge difference.
och väldigt mycket sorry för att jag uppdaterar dåligt. förlåt mig, förlåt förlåt förlåt mig.
puss &&& kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0