04:18

och jag ska banta.
jag är 158 cm lång och väger 57 jävla kg. UNHEALTY.COM!
jag ska ner till iallafall 50 kg, mer därtill om det behövs.
jag vill kunna bära dem kläderna jag suktar efter utan att se KOSSSSSIG ut.
och mitt ansikte börjar svullna. jag är ett fail svullo. hahaha.

och jag har två dieter att välja på:

1. svältningsdieten, 10 cornflakesflingor om dagen + vatten + colalight + tuggumi.
jävligt mycket träning, sömnlösa nätter, BUT det blir ett snabbt resultat yey!

2. den "ordinary" dieten, det vill säga snigel fart.
varierande mål, skippa pasta, vitt bröd, kakor & godis. men det går så jävla sakta.
och är värsta svennigt. jag vill vara utrikes, buhu :''(((

så ja. mmmmmmmhhhhhhhhh. ettan är jävligt frestande just nu alltså, antagligen kommer jag må
skit efter åt men det gäller bara tills vågen står på 50- liksom.*
SEN blir det snålkost i ett år, sen äter jag igen och jag kan börja om proceduren. KULVA?
nämen seriöst, skärpning innan lördag!





mjaoooooor!
snygga MK olsen, vi säger ja danke till kroppen
&& håret med. puss påre.
<3

Kommentarer
Postat av: Sanna & Sanna

Erbjudande

Time to make some money?



I samarbete med Plus i Kassan erbjuder vi just nu 20kr när du registrerar dig. Sen är det bara att tjäna lätta pengar på bloggen.

Utbetalning varje månad!



Läs mer:

http://sannornas.blogg.se/2008/july/i-samarbete-med-plus-i-kassan.html#comment

2008-07-16 @ 05:02:22
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0