varför?

varför är allting så in i helvetes jävla tråkigt hela tiden?
varför bor jag där jag bor.
det känns som att jag går runt här som någon jävla slags tickande bomb utav något
slag och väntar på tiderna att förändrats, väntar på att det RIKTIGA livet dka börja.
men säg mig, varför gör det inte det?
jag vill vara fri, och flyga och vara någon annan.
jag vill inte vara mig själv, jag HATAR mig. och jag HATAR nästan allting jag är omgiven av,
för tro mig, det är ungefär 0,00003% kärlek här i mitt liv, och den är oerhört skör och begränsad.
varför ska alltid JAg va den som känner såhär?
är det bara jag som gör det eller vadå, varför berättar ingen för mig.
jag är så jävla trött på allting just nu, jag vill bara gå och dö. trodde livet skulle få ett svisch efter sommarlovet
men det är precis lika jävla drygt och TRÅKIGT som vanligt.
jag vill bara vara lycklig och bekymmersfri, för bara en dag om inte mer skulle gå.
varför kan inte livet unna mig det? kan någon förklara det för mig.



i want to leave now, cause this show is probably over, i dont wanna belive
that somewhen this might be all that i get.
and it feels like i got nothing to win, and nothing left to loose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0