senaste?

SLjaha, här är lite vad jag har been up to lately och varför jag
e så extremt osocial now-a-days:

torsdag: umgicks med amira stora delar utav dagen, riktigt mysigt eftersom jag saknat henne
så extremt jävla mycket, hon har ju vart i bosnien liksom.
fredag: umgåtts lite till med amira :) saknat folk har jag också gjort..
lördag: SLÄKTTRÄFF I SKÅNE!!!! folk från pappas sida då, alltså. så mysigt att träffa sina gammla släktingar
och fira pappa och farfar som fyller år samma dag, myyyys <3 ochså fick jag träffa eva-lotta, min kusin
och hon var helt klart "min" höjdpunkt :)
idag: provat kläder här hemma, chillichilli har jag också haft det, hmm, jag som kände för att vara social
idag men ingen kunde typ :(
++ addera massor utav musik till alla dagarna med, mwihihihi
<3

och imorgon ska jag ju som sagt vara med jenny!
nu ska jag lyssna på musik och slösurfa ;D
puss&&kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0