gokväll

här sitter jag & trycker i mig ostbågar, kexchoklad och cocacola light.
[cred för ligt colan va? hehehehhe _nyttigast_] Det är pretty chill, laddade ner broke back mountain
för ett par nätter sedan och dying efter att få se den, jag tror inte jag någonsin sätt hela den filmen alltså, hehe.
värdlens bästa heath Ledger är ju med <3
och Jake Gyllenhaal, han e okej, lite lam bara, [HATE HIS SISTER by the way].
myysigt, ibland behöver man tid för sig själv och den tiden tar jag ut på natten för jag är alltid så uppe i varv mitt
på dagen, särskilt nu när det är så varmt && sånt utomhus.

och förresten har jag inte haft mens på jättelänge, vet att ni bryr er.
men jag tycker iallafall att det är lite word, saknar den :(( hehe man har en anledning att inte
slita ässet från soffan liksom (yy)

ses later, nu ska jag surfa på cyberspejs som den skillade ungen jag egentligen e [inte för att man behöver vara
skillad för att använda en dator men endå, lol] och sen FILM
HEIDO!

och nej, jag har fortfarande inte fått ordning på den där förbannande designen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0