godkväll ppl!

idag var en tråkig dag, den var så jävla lame och so on.
men jag ska iallafall umgås med jenny imorgon, nennysnutten fyfan vad jag saknat henne!
aja, vi börjar ju liksom skolan _sigh_ på tisdag, KEFF SOM FAN!
men iallafall kommer vi ju ses nästan varje dag då, och på helgerna med <3
det är mysigt med bästisar kom jag på :)
<3

jag vet inte riktigt faktiskt.. men jag tror det kmr bli kul att börja skolan igen, ah, bortsett
från vår klass dådå, den e helt kaos och jag hatarr den extremt mycket. usch.
jag e sjukt peppad inför betygen och det roliga folket, föl från 6an kmr upp och idioter från 9an slutar!
men min klass består dessvärre :/ aja, man får väll göra det bästa utav situationen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0